Tartaletki z cebulką



Ciekawe tartaletki jako przystawka na przyjęcie. Robiłam je już kilka razy i polecam. Wcześniej myślałam, ze to przepis Pascala - znałam je z jego programu, ale ostatnio znalazłam w necie informację o innym autorze. W każdym razie tarteletki są smaczne i łatwe w wykonaniu.

Składniki na 12 foremek do muffinek
12 kromek chleba tostowego pszennego
2 cebule
10 pomidorków suszonych
świeży tymianek
pokruszone orzechy włoskie
oliwa
sól, pieprz

Kromki rozwałkować 9na stolnicy wałkiem do ciasta :), wyciąć szklanką krążki i ułożyć w foremkach wysmarowanych masłem. Delikatnie docisnąć formując 'muszelki'. Położyć mały kawałeczek masła na każdej tartaletce i zapiekać w 220 stopniach do zrumienienia.

Na oliwie z masłem podsmażyć cebulę, dusić ok. 15-20 minut, potem zrumienić na większym ogniu, dodać pokrojone w paseczki pomidory i tymianek, doprawić solą i pieprzem i dusić jeszcze razem ok. 5 minut. Nałożyć nadzienie do tartaletek, posypać orzechami i podawać.
Smacznego!